KOLCZYKI DLA KAŻDEGO KONTAKT: hematyt96@gmail.com

Temat: jak najłatwiej z dworca do klubu Porgresja?
Kerry pisze:


Witam!

Jak najłatwiej dostać się z dworca (właśnie - którego lepiej?) do klubu
Progresja?
Jakiś autobus, tramwaj, metro? Taksówki może sobie darujmy ;)


Autobus 523 z Dworca Zachodniego, od przystanku "Dworzec Zachodni 02" do
końca trasy, czyli pętli "Stare Bemowo". Jedzie ok. 25 minut.

Pozdrawiam,
PK.


Źródło: topranking.pl/1790/jak,najlatwiej,z,dworca,do,klubu,porgresja.php


Temat: jak najłatwiej z dworca do klubu Porgresja?


Autobus 523 z Dworca Zachodniego, od przystanku "Dworzec Zachodni 02" do
końca trasy, czyli pętli "Stare Bemowo". Jedzie ok. 25 minut.

Pozdrawiam,
PK.


No i od petli do "Progresji" calkiem ladny kawalek jescze, ale mozna
podjechac 2 przystanki tramwajem, ewentualnie jechac z Centralnego autobusem
105 do przystanku WAT

pozdro
slash


Źródło: topranking.pl/1790/jak,najlatwiej,z,dworca,do,klubu,porgresja.php


Temat: Dojazd z Bemowa do Centrum
Dnia Thu, 25 Aug 2005 09:35:38 +0200, strażnik napisał(a):


Witam serdecznie,

chciałbym zapytać ile trwa mniej więcej podróż (używając komunikacji miejskiej)
z pętli "Stare Bemowo" w okolice Dworca Zachodniego.


Autobusem 523 20-25 minut wedle rozkładu.

Pozdrawiam,


Źródło: topranking.pl/1790/dojazd,z,bemowa,do,centrum.php


Temat: Jak dojechać ???
blubo23 napisał(a):


Muszę coś załatwić w Warszawie na ul. Kocjana. Jak (w najłatwiejszy i w
miarę przystępny cenowo) sposób dostać się na tę ulicę. Będę jechał PKP od
strony Poznania.
dzięki za informację (prawdziwą mam nadzieję ;-))


Najtaniej - komunikacja miejska :) :
Jeśli to możliwe wysiadasz na Zachodnim i szukasz przystanku
autobusowego m.in.184 i 523 (Al.Jerozolimskie, po stronie dworca).
523 jedziesz do końca (Stare Bemowo) i przesiadasz się w 310 (kierunek
"Groty"). 184 w kierunku "Huta" jedziesz do przystanku Górce (jakieś
15-20 min.) i przesiadasz się tam w 310.
Chyba że to weekend, wtedy 310 nie jeździ i trzeba inaczej kombinować.

A jeśli nie Zachodni, to z Centralnego idziesz do tramwaju w kierunku
Żoliborza (pod wiaduktami). Wsiadasz w każdy oprócz 10 i jedziesz 3
przystanki, do przystanku Kino Femina. Tam przechodzisz na przystanek
autobusowy znajdujący się mniej więcej przed kościołem i jedziesz 310.

A najprościej - taksówką.

KG


Źródło: topranking.pl/1791/52,jak,dojechac.php


Temat: Francuskie więzienia pełne muzułmanów
pełne więzienia
Oczywiście Araby i Mohametany ze względów genetycznych i religijnych
są bardziej skłonne do przestępstw, niż porządny Polak-katolik z
Pruszkowa, dający na tacę...
Tak samo jak mieszkancy wsi po PGR, gotowi za flaszkie, nawet pół
jabola - nieletnią córkę dać do zabawy miejscowemu "milionerowi" -
bo ten ma sklepik lub stację benzynową.
Zapewne jakis "arab" ze dwa lata temu pobił mojego syna na
warszawskim Bemowie, kradnąc 25 zł i kartę kredytową z debetem.
"Arabem" był też kierowca podmiejskiego autobusu, do którego
wsiadałem na warszawskim Dworcu Zachodnim. Gdy za łapę złapałem
stołecznego "araba", wyciągającego mi porfel - a kierowca i
pasażerowie zgodnie stwierdzili, że mam się wynosić, by wyjazdu nie
opóźniać. Zanim z komórki dodzwoniłem się do żony, a ona do banku,
by kartę zablokować te blond-"araby" wyczyściły mnie na 3 tys zł -
wówczas moją pensję za dwa miesiące...
Więc nie pie...my o genetycznych i religijnych skłonnościach do
bandyctwa.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,79239368,79239368,Francuskie_wiezienia_pelne_muzulmanow.html


Temat: Tramwaj przez Pole Mokotowskie to zły pomysł
Tramwaj przez ulicę Rostafińskich to jest część bardzo dawno projektowanej
linii łączącej Wolę z Wilanowem po następujacej trasie: pętla na Górczewskiej
róg Lazurowej, Górczewska, Prymasa Tysiąclecia, Dworzec Zachodni, Banacha,
Rostafińskiego, Rakowiecka, Puławska, Goworka, Gagarina, Czerniakowska,
Wiertnicza, petla w Wilanowie. Realizacja tego planu naprawia błędy popełnione
przez durniów z przeszłości. Budowa linii tramwajowej jest tańsza niż budowa
drogi. Tramwaj w polskich warunkach jest tańszy w eksploatacji i trwalszy niż
autobus. Jest oczywistym, że ul. Rostafińskich powinna mieć charakter lokalny,
a tramwaj powinien biec obok niej. Jak to może wyglądać w praktyce łatwo
zobaczyć jadąc linią nr 20, która na określonych odcinkach biegnie wśród
zieleni bez "akompaniamentu" asfaltowej drogi obok. Tunel jest, owszem,
potrzebny, ale tylko pod al. Żwirki i Wigury, aby bezkolizyjnie przepuścić
tramwaj na drugą stronę.
Proszę nie wierzyć, ani dać się wrabiać w żadne buspasy. Mieszkam teraz w 6-
milionowym mieście (Bogota-Kolumbia), gdzie nie ma ani jednegometra szyn
tramwajowych. Cała komunikacja jest spalinowo-autobusowa i budują właśnie
buspasy dla autobusów przegubowych. Coś takiego powoduje, że z drogi 4-pasmowej
robi się betonowy kolos 8-pasmowy zapełniony dymem i rykiem silników. Ludzie!!!
Ta koncepcja to piekło na ziemi. Tramwaj i tylko tramwaj. Jest cichszy i w
porównaniu z autostradą naprawdę niezauważalny. Tęsknię za cichą Warszawą i
spacerem 20-ką na Bemowo. Pozdrowienia zza oceanu.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,298,43452082,43452082,Tramwaj_przez_Pole_Mokotowskie_to_zly_pomysl.html


Temat: budowa wiaduktu koło dworca zachodniego
budowa wiaduktu koło dworca zachodniego
Wszystko ok, pewnie nie będzie korków dzięki nowemu wiaduktowi ale na razie
jak się skręca z Aleji Jerozolimskich w prawo w Prymasa 1000 lecia w
kierunku na Bemowo, to przejście dla pieszych, które jest w tamtym miejscu
nie jest oznakowane.
Znak pewnie nie dużo kosztuje a może uratować komuś życie.
Wielu kierowców nie ma pojęcia że tam jest przejście a często na środkowym
pasie stoją autobusy wyjeżdżające z dworca. Wtedy jak się skręca w prawo to
kompletnie nie widać czy ktoś nie wpadnie mi zaraz pod koła
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,290,4715569,4715569,budowa_wiaduktu_kolo_dworca_zachodniego.html


Temat: Pora zapomnieć o tunelu dla pieszych przy stacj...
Mikrobusy to zły pomysł, bo stay by w korkach. Wystarczyło by wykorzsytać linie
kolejowa ktora prowadzi doi huty przez Bemowo. Zbudować tam kilka stacji i
puścić autobusy szynowe co 15 minut i wtedyruch bylby wiekszy. Poza tym z
Dworca Gdańskiego można by też puścic troche autobusów szynowych w kierunku
zachodnim, dalej niż d stacji Wola i wtedy czesciowo odciązyło by sie Dworzec
Śródmieście i Dworzec Centralny. A kase mozna by na tą komunikację wziąść
podniesienia cen biletów miesiecznych albo wprowadzeniem dodatku do biletów
miesiecznych ZTM, ktore uprawniały by do poruszania się kolejąw dwóch strefach,
tzn. z wdtrefie miejskiej i w strefie podmiejskiej.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,271,16495318,16495318,Pora_zapomniec_o_tunelu_dla_pieszych_przy_stacj_.html


Temat: 106 a wygaszanie popytu, czyli kwiatki (dla) ZTMu
Odpowiedź jest prosta. Na Bielanach też mieszkają ludzie :).
184 pozwala ludziom dojechać do Dworca Zachodniego (i nie tylko) praktycznie nie
tylko z Bielan ale również z Chomiczówki i Bemowa.Każda dzielnica powinna takie
połączenie posiadać.
Gdybyście zlikwidowali 184 na tej trasie, które na dodatek dojeżdżałoby tylko do
Chomiczówki, Bielany pozbawione zostają połaczenia z Dw. Zachodnim i Ochotą.
UKSW może nie jest najlepszym miejscem na pętlę dla 106+189. Moim zdaniem,
mogłoby jechać Reymonta - Sokratesa - (Przy Agorze) - metro Młociny. Ponieważ
jest to długa trasa i na sporym odcinku rzeczywiście pokrywa się ze 184, część
autobusów mogłaby jechać jako wersja przyspieszona (489) i zatrzymywać się tylko
na wybranych przystankach.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,484,99457932,99457932,106_a_wygaszanie_popytu_czyli_kwiatki_dla_ZTMu.html


Temat: 106 a wygaszanie popytu, czyli kwiatki (dla) ZTMu
Gość portalu: Ania napisał(a):

> Odpowiedź jest prosta. Na Bielanach też mieszkają ludzie :).
> 184 pozwala ludziom dojechać do Dworca Zachodniego (i nie tylko)
praktycznie ni
> e
> tylko z Bielan ale również z Chomiczówki i Bemowa.Każda dzielnica
powinna takie
> połączenie posiadać


Zawsze myślałem, że 103, 167 i 197 łączą Bielany z rejonem Dw.
Zachodniego, a co więcej 167 obsługuje również Chomiczówkę i Bemowo.

Moim zdaniem,
> mogłoby jechać Reymonta - Sokratesa - (Przy Agorze) - metro
Młociny. Ponieważ
> jest to długa trasa i na sporym odcinku rzeczywiście pokrywa się ze
184, część
> autobusów mogłaby jechać jako wersja przyspieszona (489) i
zatrzymywać się tylk
> o
> na wybranych przystankach.

184 nie jeździ przesadnie zapełnione na odcinku: AL. REYMONTA - METRO
MŁOCINY, więc wycofanie 167 z Chomiczówki i wydłużenie go śladem 184
do Młocin by w zupełności wystarczyło.

Nie można zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko. Bielany upierają się
przy istnieniu zarówno 106, jak i 184 to komunikacja jest jaka jest.
Póki co jak chcecie mieć koordynację 184 powinno się skoordynować ze
106, tak żeby obie linie kursowały co 20/20/30 - razem co 10/10/15.



Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,484,99457932,99457932,106_a_wygaszanie_popytu_czyli_kwiatki_dla_ZTMu.html